Tambahan

KL dan Demo Hari Ini









Depan masjd apa tu? aku tak taw sgt.. adeii, dtg2 ja nampak org bt demo, mmg jam la.. aku gerak dri kuantan kul 11.00 gtu, bajet nak smpai kl maw ikut demo *smgt ni* hehehe adei takde la.. aku taktaw pun diorg plan nak bt demo ari ni. first time aku tgk hee.. walaupun sekejap.. tu pun tym kul 3 dkat2 kul 4 klu tak silap... isk2

mula2 aku ternmpk la bdk2 skul dri jauh hehe.. isk2 apa ni.. dri mna ni.. tgk pakaian mmg bdk2 baik2 pastu aku nmpk kurg enak sikit tapi bleh la.. then aku nampk perhimpunan manusia d dpn masjd isk2.. kn elok klu kita bt demo ari2 waktu subuh.. mmg smua org pun gerun tgk umat Islam pas ni.. aku tgk masjd yg satu lg mcm takde org je.. padahal dah dkat waktu asar huhu.. kita tgk mana kepntngnya...

hee setelah mendapat sedikit pengetahuan baru, aku nak ubah sikit post aku hee.. rupanya bnyk lg cerita disebalik perhimpunan tu.. maafkn aku taktaw pape ni isk2.. rupanya perarakan tu diketuai oleh ketua pemuda pas, yg aku tgk tu cuma sedkit drpd bilang yg pada mulanya membanjir jln2 td hee.. syng tak nmpk hee.. apa2 pun smoga perjuang ni berkekalan..
hee ni post pertama aku dgn gmbr, gmbr tu aku ambik sndiri2 hehe.. aku d kl ni hehe mana kamu smua? hehe

6 comments:

aNdi.Hanin::حنين said...

haik. kat kL ke skang?
haha, org KL di mana? org KL diruma masing2 la. keh3. jemput datang (iye2 je lah)


fyi, tu msjid negara, tempat ku belajar dan bermain. (eceh!) dan kenangan2 indah. hahaha

apsal ko x join perhimpunan PPSMI tu? klo x silap A.samad said pn ade.

tearfate said...

hee ajak2 ayam isk2

kenangan indah? hehe citerkn sedikit hehe dkat dgn umah ko ke anin?

aik.. tnya aku plak.. aku baru smpai, onway prgi pudu, dlm bas tu aku ambik gmbr hee.. ko tu bdk kl takkan tak join plak isk2

yup, aku ada baca harakah pasal tu.. teruk tul, tokoh sasterawan negara pun dilayan mcm tu iskkk

aNdi.Hanin::حنين said...

aih bukan, ajak2 kucing jek :P

every weekend ak kene g sane, dr form 1 smapai form 5. huhu. pakse dan rela pnye kes. ad kelas kat situ. kelas ape yerk? teke lah sndrik. hOhO
xjauh, dlm 7 min klo x jem, i.Allah sampai.

aish, kang kene auku, xpsl2. huhu

alah biaselah, diorang takut kot, main polis pulak.pdhl bknnye watpe pn. hm..

ey kejap, ko g kL ni watpe ha?
g dating eaa?? =P kui3

srzal said...

hee hehe aku taw .. kelas kanak2 riang kn hehe hepinya zamn kanak2 hehe adei

rilek ar.. gamis pun ikut serta tu hehe.. mahasiswa perlu tegas hehe

polis tu bese ar takde keje kut hehe adeii

aku sini nak ready2 kawen ni hehe tapi... ahah adei ko ni.. bleh plak aku dating isk2

aNdi.Hanin::حنين said...

gamis pn ade?? woo..rugi nye x join.huhu.

cehh kawen je ingat, nikahnye tah bile :P

Iz said...

huhu kecohnya..
kan aimi kan?
kita sebagai 'kanak2 riang yg guna PPSMI' ni relax je~
xde pun wat demo :P :P :P

Copyright © 2009 - tear of fate - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template