Tambahan

Kucingku Pergi

kadang2 aku rasa hidup manusia ni macam kucing hehe

bukan merendahkan manusia tapi

kucing juga berkehendakkan akan fitrah semula jadinya,
yeke?
entahlah, aku tak faham kucing, sebab aku bukan kucing hehe

tapi bila aku memikirkan, ini mungkin suatu petanda dan peringkatanNya

mungkin bagi yang memikirkannya, sudah pasti kagum akan ciptaanNya

Ya Allah, aku bersyukur engkau kurniakan aku seekor kucing yang comel,
dan kemudianya engkau mengambilnya semula,
insyaAllah, itulah yang terbaik buat aku dan keluargaku.


si putih - dalam kenangan

Nak tahu kenapa aku kagum pada kucing?

dulu abangnya pergi,
kini dia pergi,

ketika itu, mereka mencari akan ketenangan,
di suatu tempat mereka boleh pergi dengan tenang.
bukan manusia juga begitu?

memburu syuhada~
fi mardhatillah

entahlah apa perkaitannya, aku faham macam tulah

5 comments:

Anonymous said...

ni kucing ko rupanya. wakkaa

SF said...

assalamu'alaikum..

t'ingat dekan ana...dekan ana sgt2 sayangkan kucing...kat umah dia ada 1 bilik khas,bilik kucing...ada byk kucing kat umah dia...kdg2 ada cOursemates yg buat cOmmunity service bersihkan kandang kucing kat umah dia >_<

aNdi.Hanin::حنين said...

isk2. mcm sedey plak .. sbb adik ak sgt admire si putih ni.

sbb tyme kat ym, dia pn sebok skali. nk tengok putih.

hehe.

bpe umo putih ni?

Arayan said...

assalamualaikum...
oooooo..... ni pulak rupanya kucing kesayangan en.rizal

srzal said...

waalaikumusalam

yes2 fifi ni la kucing aku hehe nape ko ade kucing yg lg hensem dri dia ni? hehe

sf, kucing merelease tensen kn si pemiliknya hehe tpi baik bt khidmat masyrkt bkn khidmt kucing isk2

anin... ntahlah aku pun taktaw hehe adeii tpi mmg agak tua la skul menegah kut hee aku tak igt isk2 takpe la bnyk lg kucing2 yg cumell kat luar tu huhu

arayan bru taw ke? isk2 hehe takde la bese2 je huhu

Copyright © 2009 - tear of fate - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template