Tambahan

Mimpi Ku?

sy dtg lagi hehe... isk2 adeiii


dah la taknak ar citer baitul muslim hehehe dah bosan hehe

takde la... sbb sy nak citer hal pelik2 sikit

sbb smlm sy bermimpi benda yg amat pelik dlm kehidupan kut
tapi sejak bile plak kehidupan aku ni normal? hehe

agak serious gak... tapi aku tak pasti maksudnya

aku melihat ramai orang, mereka ni, punya perwatakan dan pemakaian sebagai seorang muslim,
aku melihat mereka seperti sedang membuat sesuatu, membangunkan sesuatu....

apa yg mereka bangunkan semua bercangah dengan keIslaman....
aku tak nak citer lebih2, ngeri jg apa yg aku nampak ni,

aku terpikir2 suatu perkara, sebelum ni, adakah aku ini dipihak yang benar...
mungkinkah ini permainan syaitan...
justifikasi apa yg kita lakukan selama ini, adakah benar2 mengikut landasanNya,
yakni Islam...

pelik...
selama ni klu pikir kita ikut2 maka kita tak paham lg...

mimpi tersebut mengajak aku untuk lebih memahami setiap tindakan yang aku lakukan di masa akan datang, dan masa silam aku dan sekarang...

takut2 aku ini sebenarnya bukan pada landasanNya...
yaitu jalan yang lurus,
jalan yang diredhaiNya....

mungkin mimpi hanya mainan tidur kan... biar la... tapi beringatlah.. mgknkah ini peringatan daripada Allah.... waallahu'alam

2 comments:

aNdi.Hanin::حنين said...

diorang membangunkan apa?

mn bleh ko citer sparuh2 ni..isk2. citer x abes. hoh

srzal said...

adeii anin ni...

mereka bgnkan gereja2, yg aku mimpikan, mereka mgangkat gereja tu dengan tangan sambil berlari... seolah2 gereja tersebut terlalu ringan dan terlalu mudah

bkn mengaibkan mana2 agama, tapi inilah mimpi sy huhu.. harap tiada yg terasa

Copyright © 2009 - tear of fate - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template