Tambahan

mari warnai kehidupan kita

weeeeeee aiks... aku pening!!!


semenjak duamenjak ni... erkk???? APAKAH???

aku macam maw tulis sesuatu tapi... aku mmg tak dpt nak tulis apa2 ni hee peningnya.. aiks.. jdilah aku mahasiswa yg layu lemas dn hanyut adeii..

tapi aku masih lg ada sesuatu maw di kongsikn, wee alhamdulillah..

"sesungguhnya aku bukanlah hamba yang layak terhadap nikmat2Mu"

sob3

dlu aku teringat kawanku, cian kat dia, adeii kecian jgk kat aku, bila la aku nak berubah ni,

kitaorg jln2 d kuantan kut hehe.. nak g megamall ke? hehe beee hehe

pastu ternampk sorg ppuan, tapi ppuan tu.. mmg pakaian agak tak senonoh.. tapi yg rasanya tak bleh diterima dri segi syariat tapi mgkin budaya "mereka" bleh dterimala (maklumlah kn masyrkat kta da kearah tu) ... naudzubillahiminzalik

tapi bukan tu aku nak citer ni, apa yg aku terkejut kata2 yg selamba dn bersahaja dikuarkn oleh kawan aku ni, walaupun bukan secara direct terhadap dia, dia kata mcm... erk.. aku pun dah lupa.. tapi ni seolah2 memfitnah ppuan tu sebagai pelacur, maafkan sy dgn kekasaran bahasa ni.

benda ni penting, kerana mulut badan binasa bukan? sbb lebh ramai kawan2 sy ikut suka mulut diorg ja, luahkan sesuatu, gejala ni bahaya, sgt2 bahaya, sungguhpun pemakaian ppuan tersebut, mungkin bleh membawa fitnah, tapi itu tidak pernah memberi isyarat hijau untuk kita memfitnah mereka.

hmn rasanya tu je kut.. kta sma2 jg mulut, nmpk org tak senonoh sikit, ingat kita bukan PENGHUKUM, pendakwah pun kena didakwah jugak, berdakwah dgn tingkahlaku yg baik2.

ps aimi tgh sakit kat hospital tlg doakn kesihatan die ye

0 comments:

Copyright © 2009 - tear of fate - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template