Tambahan

Jangan Terasa Hati

demi cinta suci? aiks~ hehe




kebenaran akan kelak menjelmakan dirinya sungguhpun dinafikan. semalam, mungkin bukti terbaik, kita doa agar berkekalan, insyaAllah.

Plan cuti sebenarnya nak belajar memandu siap dgn lesen ye, cara halal segaris dengan peraturan jln raya hehe, tapi.. akak ku kawen, maka aku terpaksa membatalkn niat murni, hee susah jg kawen ni kn, bnyk betul perbelanjaan, takpa la bkn aku perlu sgt pun guna kete ni hehe (yeke? hehehe) takde la, lbh baik begini, lagi pun aku kat sabah ni tak susah pun jln2 nek bas, hehe tu pun klu aku terajin sikit hehe.

aiks... bosan nak wat pe ni??? makan? minum? aiks asyik mkn minum je.. klu kawen aikss tmbh lg satu masalah hehehehehe adeii.. takde lah.. aku tengah berfikir ni.. mcmne nak ubah diri aku ni, aku rasa lah, aku ada mslh bnyk tul dgn hati ni, adeii..

walaupun aku dah nampk benda2 yg aku patut bt, tapi tu semua sgt2 abstrak.. aku tak dpt melihatnya pd realiti.. mgknkah? aku ni terlalu lemah, aiks.. umur dah lewat ni, aku mash dlm kelompok sedemikian, bilakah aku bleh berubah? kelak insyaAllah klu aku kawen hehehe.. 

ingat kawen ni mcm makan kacang ke? hehehehe btl gak, semua maw kawen org yg baik.. tapi adakah kta cukup baik?

aiks nape citer kawen ni... hehe adeiii

sebenarnya aku terpikir pasal sesuatu, laki ni berfikiran pendek, betulkah? aku klu bt apa2, bt ja, fikir kemudian, sbb ikut pengalaman aku, klu aku bnyk fikir, mmg banyk masalah, pastu, mmg aku taknak bt, sbb aku terpikir bnyk btl halangan2, tapi klu aku tak pikir apa2, insyaAllah aku dah setapak, dan mungkin dah pun berjaya.. iya ke? insyaAllah..

tapi mgkn pndek jauh pemikiran tu ikut org kn hehe, tapi tak kesah lah, asalkn kita berfikiran positif.

skadar tmbhan, sbb sy "pernah" terlibat dlm organisasi, kita kena fikir dlu sbelum kta bt sesuatu, kita kene sensor dlu kata2 kta, atur baik, pikir baik buruknya, sbb dlm organisasi, kta sering berhubungan dgn manusia, manusia ni mudah pecah hehe, kadng2 kta men suke ati mulut dn perbuatan je, tak pikir org len, bahaya taw, nt kta bawak ni ke akhirat, kene tagih hutang plak isk2

tapi apa yg pntng, ialah keikhlasan tu, jgn segan utk meminta maaf, jgn risau diperlekekan dan dizalimi, anggap ja tu salah kta, dan yg paling pentng, kata en.fazullah, Jangan Terasa Hati, hehe, pntng ni, bleh menyelamatkn keadaan, selamat dunia akhirat.

4 comments:

Iz said...

seyes.
video ni touching
~_~

srzal said...

:)

hmn sbenar nak ltk video len tu, lgu unic ke hehe adeii..

tapi terasa ati nak ltak video ni jgk alhamdulillah

aimi said...

btol la..video nie mmg touching...

tp kan kucen, llki fikiran nya lbh pjg dr prmp tau..tu lah sbb talak terletak di tgn kaum adam..
^_^

srzal said...

aah aimi.. rasa mcm nak nages pun ade hee adeii jgn mencari cinta yg bukan2 hee

nape citer talak plak ni isk2 adeii.. aah bley gak mcm tu.. tapi mgkn ada faktor len lg pasal talak tu tapi bkn maknanya ppuan pikir pendek ye

Copyright © 2009 - tear of fate - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template