Tambahan

Seronoknya idup kta


Sedapnya udara pagi ni, ntahla aku tertidur awal sgt2 semalam, mgkn tersebab oleh minyak yang bnyk dlm makanan ku smlm, pasar mlm oh pasar malam hehe.. sungguh idup ari ni kan.. tebaek.

tapi.. sedeynya.. mgkin btl kn.. amanah akan dicabut sedekit demi sedekit.. tatkala kiamat smakin hmpr..

tgk ja ar sapa yang memegang amanah akhir2 ini..
yg berjawatan? tapi..
yg dibebankn? tapi..
yg berilmu? tapi..
yg tahu? tapi..
yg nampak? tapi..
yg terpaksa? tapi..

yg aku sedey sekali.. nampk sgt golongan berilmu agama ni smakin susah nak cari dah..

tadi puas aku cari ustaz utk di jdikan pengadil dlm prtndngan tilawah, hafazan, dan azan.. tapi sedeynya aku tak jumpa.. dahla ari ahad ni.. kami sgt2 perlukn khidmat mereka..

aikh... aku jd pengadil la hehehe adeii sapa la aku kn 

golongan agama ni smakin ari smakin pupus.. aih.. kelak? golongan artis la yg paling ramai haha adeii mmg tebaek la dunia tym tu kn..

aku bru ja tgk ni team medical dragon.. inika org yg berilmu.. mmg benar kata ustaz ku.. keadilan itu pada org mukmim.. rujuk awal2 sura albaqarah..

selamat lg ka dunia ini? tgk sj la bakal2 graduan yg keluar dn akan keluar insyaAllah..

itula mereka.. pewaris dunia yg ... bakal kelak.. adeii

dri UTM smpai UMS isk2.. termasuk sy sendiri..

bilala kita dijemput balik pulang ke "kampung halaman" kita ni, rindunya~ aiks layakkah kepada akhirat kelak?

0 comments:

Copyright © 2009 - tear of fate - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template